Слънчеви тениски



Отдавна не съм писала в Шареното. Отдадох се на заслужена почивка, през която преоткривах новата си муза, но за нея ще стана дума по-късно:), размишлявах над възможността да се сдобия с шевна машина и да се потопя във вълшебния свят на пачуърка. За последното още размилявам:) 
С наближаването на първи юни ми хрумна да направя подарък на сина ми и неговия най-добър приятел в детската градина Сашко, като им нарисувам тениски. Първите ми опити с текстилни маркери датират от миналата пролет, когато бакуганите диктуваха модата при малчуганите. Избрах за повече ефект набъбващ контур и направих ето тази тениска, на Драго, мамите на момчета нямат нужда от обяснения, за другите ще поясня, че това е добрия дракон във филмчето.
И предвид нестихващата страст на сина ми към китовете, направих и една тениска с гърбат кит.
 
Но да се върнем към изненадата за първи юни. Снабдих се с обикновени текстилни маркери, с които се работи по-лесно, те са като флумастери и се надявам да се окажат трайни, като тези на Марабу. Тошко така се зарадва от идеята, че реши сам да избере темата на тениските и сам да нарисува шаблона. Спря се на, внимавание....кетцеалкоатл, това е прародителя на птеродактила. И за да направите разликата ви показвам една нарисувана вече тениска с птеродактил. Самата тениска Тошко или по-скоро аз я получих от една приятелка на Тодоров ден с цел да му нарисувам тениска. 
Абстрахирайте се от факта колко е измачкана, извадих я от шкафа за гладене:)
Тошко сам си подготви вчера шаблона.

И с помощта на баща си, който му държеше опъната тениската, нарисува изненадата за Сашко.
А ето я и неговата тениска, която да си призная нарисувах аз по неговия шаблон, тъй като той беше изморен тази вечер.
 И разбира се какъв ще е първи юни без подарък и за баща му, нашето голямо дете, който от известно време мрънка за тениска с гърбат кит.
 Тенските вече са фиксирани с ютия и приготвени за утрешния празник. Вярвам, че децата много ще им се зарадват съдейки по оценката на Тошко. На всички деца пожелавам безгрижно детство, пълно с приключения, игри и смях, а нас възрастните да събудим детето в себе си и да прегърнем света изпълнени с любов и радост!

1 коментар:

  1. Чудесни са, браво! Мисля и аз да се пробвам скоро, може би първо с момичешка :-)

    ОтговорИзтриване