За Надя:)

И мен не ме отимина еуфорията покрай
абитурентските балове:)
Първата "тема" беше -Лора, рокерка, ще следва философия:

 
Втората: Митко, обича коли жени и пари, ще следва икономика,
 едната от баба му, другата от нас:)



А това е подаръка за самата Надя по случай нейния рожден ден:)
Ръчно плетена шапка от друга Надя,
пълна с цветя!
В нейния блог става доста интересно напоследък:
проекта й - Терасата се разрастна до там, че мъжа й
и подари нечовешка люлка и нейни познати започнаха също да преобразяват терасите си.
Много яко според мен!
Аз също се заразих и другият път ще ви покажа зарзавата на сина ми:)))
Разкошен в кофички от кисело мляко, разбира се...




Sugar, spice and everything nice!

6 коментара:

  1. Обичам картички като тази за Лора! А шапката с цветя!!!Поздравления за тях! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря, на картичката за Лора са изписани философски мисли:)

    ОтговорИзтриване
  3. Няма нищо по-хубаво от люлка на терасата :) създава определен уют.

    ОтговорИзтриване
  4. Много съм съгласна с теб, Емо! Чувствам се привилигирована, че ще ползвам въпросната, когато съм на гости:)

    ОтговорИзтриване
  5. Е тази шапка с цветя е толкова артистична!!!

    ОтговорИзтриване
  6. Лора, полудя като си видя картичката, а аз най-много съжалявах, че трябва да изпразна шапката от цветята, за да си я сложа на главата. Беше страхотен подарък (и изненада).

    ОтговорИзтриване