Не остарявай любов


Тази вечер съм много изморена след прекрасните почивни дни в планината и не мога да си събера мислите. Не знам какво да напиша по повод Свети Валентин, а може би и не е нужно, защото любовта няма нужда от думи и обяснения, от доказателства под формата на обещания и подаръци. Синът ми преди няколко дни ме изненада ес думите: “Мамо, снощи сънувах прекрасен сън. Ѝмаше едно момиче и аз, това беше любов. Беше много красиво”. На въпроса ми “Какво е според теб любовта?”, той отвърна “Не ми се говори повече, казах ти, беше красиво”. Да, любовта внася в живота ни красота, дарява ни с усещането, че света е специално място, че ние сме специални. В нашето семейство не сме страстни фенове на Свети Валентин, даже по-скоро отдаваме почит на Трифон Зарезан, но това не ни пречи да си създадем една по-специална атмосфера. Затова и тази година наблегнахме на украсата и пренебрегнахме подаръците. В стаята на сина ми заложих на висящите от тавана сърца.
 
В дневната направих сърца от тел, които обвих с конци и прежда.

 
И разбира се валентинките. Тази година те вече са две. От мен за него.

 
И от сина ми за В. от градината, за която все по-често слушаме у дома:)
 И не мога да не се сетя за прекрасния стих Не остарявай любов на Недялко Йорданов поднесен ни под формата на песен от Михаил Белчев.

Не остарявай любов,
във телата ни топли и слети.
Ах, неуверена нежност
още в очите ни свети.
И подозрително блясват шпаги
от минали страсти -
звън на решителна битка
за невъзможното щастие.

Не остарявай любов,
толкова страшна и дълга.
Опроверганото време
ляга унило на хълбок.
Нека все тъй да гризеш
на надеждата острия залък.
Късно е вече да спреш,
рано е да се прощаваш.

Не остарявай любов,
чуваш ли, много те моля.
Кой те гримира така
в тази изтъркана роля?
Кой в този смешен костюм
глупаво те е облякъл?
Всичко е само игра,
всичко е само спектакъл.

Не остарявай любов,
ето завесата пада.
Кратък поклон и тръгни -
гола, нахална и млада.
С нокти и зъби до край -
своята чест отстоявай.
Не остарявай любов,
моля те, не остарявай.

Да вдигнем чаши за онази любов, която насища живота ни! Желая ви много приятни емоции утре и прекрасна седмица!

1 коментар: