Лодки и облаци:)

Лято е!
Любимо, горещо, златно, красиво...

Аз като едно морско чедо 
си милея целогодишно за Черното ни море,
но сега носталгията си ми гони много здраво.

В тази връзка ми се случи нещо много морско,
при това два пъти:)
Миналата седмица имах задача да доукрася едно кръщене,
а в началото на тази детски рожден ден.
Сега ще ви покажа снимките от кръщенето, 
а следващия път от рождения ден.
Събитията бяха организирани от Чочо и Чочо.


Най-големите лодки са двуметрови:)
Всички заедно са 15.


Облаците са 50 на брой.


По масите и някои от облаците имаше малки лодчици.








Като за първи път имаше пропуски и грешки,
но втория път пооправихме нещата!
Сега е момента да благодаря на Венера,
която не спа заедно с мен 
за да приготвим нещата навреме.
Тези дни бяха голямо приключение за мен:)
Сега отивам да приготвя нещо друго...
Лека нощ:)

Няма коментари:

Публикуване на коментар