За книгите с любов


Книгите, моята първа осъзната любов, моят пристан в трудни моменти, моето бягство към нови приключения. Помня как още като малка с моята приятелка Искра си взимахме книги от градската библиотека и сядахме в парка да ги прочетем, връщахме ги след няколко часа и взимахме други. Обожавах уханието на хартия в библиотеката, отрупаните с книги лавици, където ме очакваха нови и толкова различни светове. Има истории и герои, които и то днес нося в мен. Сред тях са Невидимото дете на Джани Родари, “Между два свята” - първата книга, която прочетох от библиотеката на родителите си и я започнах от средата до края и след това я завърших от началото до средата:), Роня (дъщерята на разбойника), Шехерезада и безбройните и омайващи истории, Дъщерята на Калояна, Хари Потър, Ева Луна, Георг Хених и още много други, които през отделни етапи от живота ми съм се докосвала, които са пречупвали моя светоглед и са го дарявали с нови и нови измерения. Затова не е случайно, че откривам месеца на любовта с книгите, макар и два дни по-рано. Да, за мен февруари е месеца на любовта и то въпреки Св. Валентин:) В най-краткия и най-студен месец аз давам израз на цялата ми натрупана и подклаждана от коледния огън любов към живота, към всичко, което ме заобикаля. Ѝ съвсем естествено е да започна с книгите и по-специално с книгоразделителите. Заредена с ентусиазъм и материали измайсторих четири разделитела.
За мен
За него
Сигурно ви направи впечатление, че са малко широки разделителите. Това е така, защото ми харесва да ги слагам странично, така че края им да се подава отстрани на книгата.
 
А този е подарък за един фен на книгите.

В цялата суматоха се включи активно и Тошко като си направи и той един книгоразделител.


Не ми остава нищо друго освен да изчакам онзи момент, когато денят е изминал, целувките са раздадени и цялото семейство е заспало, за да се потопя в поредната история, която ще направи живота ми по-шарен.

Няма коментари:

Публикуване на коментар