I wish you a Merry X-mas and a Happy New Year!

       Много ми е празнично и уютно тази неделя,
първата истински студена. Най-сетне!
Вече бях започнала да мисля, че април ще стане декември.



Стелината елха много ме зарадва,
и затова тазгодишните картички са повече
с елхички.
Тази точно е рязана по шаблон от етикета на едно ново дънки:)
Оказа се че в пакетче с панталона има семенца за дръвче!
Запазих ги и на пролет мисля да си засадя едно:)







На тази отстрани има много малки надписчета,
но нещо не съм много на ти с фотографията.




Подаръци ще има за всички от сърце!


До скоро!
Отивам да майсторя едно детско кубче,
скоро ще го побликувам,
за него очаквам мнения и препоръки,
че ми е първата майстория от плат!

                                Красиана:)

1 коментар:

  1. :)....и аз съм от доста време на коледната вълна ,и слушам само коледни песни та чак ми звънкат в ушите звънчета.......,но ми е някак по -различно от друга година ...незнам защо?!
    .....,а твоите картички са чуднички !!!!:)

    ОтговорИзтриване