Текстилна украса:)



Честито Възкресение Христово!
На връх празника с голямо облекчение ви показвам първата ми текстилна украса.
Защо с облекчение ли?
Имах големи терзания:
Дали ще се получи?
Дали ще я одобрят? Все пак поръчват нещо, което не могат да видят...
Дали ще се справя?
КАК всъщност се шие?
Как да вдяна конеца?
Какво е корселин?
За какво са ми тия топлийки?
Как се казваше тебешира?
Тия точки как да ги направя без да олепам навсякъде...
Ей такива неща.
Освен това поради други ангажименти ми останаха едва 2-3 часа за работа на ден,
което беше и причина да правя тези флагчета две седмици.
НО, вчера с тях е било украсено грандиозно парти на Малчуган Великан!
Още не зная как е минало и не съм видяла снимки...
вижте вие моите пред блока:)
Нямах възможност за други( пък и може би не съм способна на по-добри),
защото ги свърших вечерта и сутринта отидох да им ги дам.









Коплекта е два пъти по 5 метра и надписа 3...
40 знаменца 
и 15 овалчета със твърдо нещо вътре да ги държи опънати
(така и не разбрах как се казва този материал)
На всяко знаме с точки има по близо 30 от едната страна...
а всяко рицарско е с друг цвят вътре.
Надписа отначало не ми хареса как стана докато не го накиприх с шапки:)
Е това е!
Спокойна празнична вечер:)


4 коментара:

  1. Воистина Воскресе!
    Браво за тази толкова готина украса! По твоите описания, успях да съпреживея заедно с теб всичките ти терзания и притеснения, но виждайки снимките, сякаш заедно с теб си отдъхнах и се радвах на невероятно добрия резултат!

    ОтговорИзтриване
  2. Чудни! Много свежи флагчета! Труда си е заслужавал!

    ОтговорИзтриване
  3. Много красиви флагчета, които ще греят на детските ни партита! Благодарим за положения труд! Чудесни са! :)

    ОтговорИзтриване