Украсата!!!



Една идея не ми е давала мира последните месеци,
но понеже при мен се оказа многовремеемко да
направя всички упражнения до крайния резултат
чак днес прекосих финала:))
За някои от вас това може да е хрумка изпълнима за един ден...
Пробвах с една програма- неуспешен опит,
 трябваше да намеря програма, 
да изчакам един приятел да дойде до нас да я качи(две седмици),
да се науча да работя с нея(една седмица, през която вземах уроци през скайп)
да си намеря шрифтове(два дни, друг приятел на помощ),
да изчакам една друга приятелка да отиде на работа (една седмица), за да ми разпечата нещата,
понеже се оказа че за целта в офис 1 трябва да платя доста,
да си взема разпечатките,
да ги сглобя
и да ги снимам(фотоапарат от друга приятелка).
Да са ми здрави и щастливи всичките:)))без тях сигурно догодина щях да успея!

Емо, Христина, Венера, Симона, Ицо - благодаря са съдействието!






Смятам, че всяко парти ще бъде по-изискано и чудесно 
с подходящата украса!

И още нещо.
В зародиш.
Шивашките умения на Венера:



Умирам си за такива флагчета!
Сега ще си ги размножим!
И май скоро партитата на 
Малчуган Великан 
ще бъдат украсени с такива.


А, да не забравя-
Честит дядо Март!



3 коментара:

  1. хаххаха честит дядо март!:) много ми хареса, ще го използвам. Публикацията ти изчетох с голяяяяямо удоволствие!
    Браво и за прекрасната украса!

    ОтговорИзтриване
  2. Честит първи март, много бонбонени неща! Добре че са приятелите нали? ххи Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  3. Красота! И си напълно права за украсата! Твоята пък е великолепна! В такива ситуации приятелите оказват неоценима помощ, така е!

    ОтговорИзтриване