Кутийки за релакс:)




Онзи ден Весето най-накрая ми показа как точно да сгъна кутийка така че да стане:)))

Тези 20 отиват при леля Саши,
която си има малко студио за масажи.
В тях ще сложим ваучер
(той още не е готов...),
за по-голям ефект:)

Салончето е чак в Борово и за това още не съм ходила,
но пък съм се възползвала от ръцете на Саши в критични моменти...

Ето ги ваучеродържачките:






О О О, да не забравя!
Днес си направих първата дизайнерска хартия:))
Утре започвам едни покани за малка принцеса 
и ще я използвам!
Уф, нямам търпение:)
Ако хареса на някой -
мога да я пратя!
За сега се разпостранява безплатно:))
Хайде до скорооооооо!

4 коментара:

  1. Кутийките са станали много сладурски.

    ОтговорИзтриване
  2. Чудесни кутийки, много ми харесват и са страхотен подарък според мен! Чакам с нетърпение принцеските покани :))) Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  3. Ех, че хубава идея, ваучер в специална кутийка! Поздравления! давай принцесешките покани, че ние с принцесите чакаме :-)

    ОтговорИзтриване
  4. Ехеее, чудесна идея! Ваучера ще бъде поднесен по страшно елегантен и красив начин! И сега всички чакаме с нетърпение поканите!

    ОтговорИзтриване