Украса за Анди:)





Ето падна ми се свободно време, най-сетне:)
С благородното включване на Доника
успях да поукрася един рожден ден!
В мрежата има страшно много тематични украси за детски рождени дни,
които страхотно ме вдъхновяват.
Прииска ми се и на мен да сътворя нещо,което да се доближава поне малко до красотите,
които разглеждам всеки ден.



Но първо да отбележа тортата, защото беше приказна!




Това са сладурските нещица
(надявам се не обръщате внимание на различните клечки,
бях лекооо неподготвена и забързана същия ден)


Печатът е от Двете елши.


Тригодишни усмивки-
най-високата оценка, която получавам:)


Вентилаторите отблизо.





...и не на последно място надписа.


Усетих се по-късно, че трябва да слепям по две букви, за да не се вижда задната страна с тиксото.
Урок за следващия път!



А на тази снимка нарочно са сандвичите на фокус!
Мама Венера ги е рязала и нареждала цяла нощ преди купона!



Ех, само майките знаят какви са приготовленията 
и емоциите преди рожден ден...

Аз вече имам девет зад гърбът си, 
а като си помисля за следващото отново ме присвива коремът:))




3 коментара:

  1. Супер е всичко! Весело и много добре направено! Различните клечки според мен са даже в плюс - създават още празнично и весело настроение!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря за вниманието, което ми отделяш! Поласкана съм много!

      Изтриване
  2. много сладурска украса! и на мен ми предстои през пролетта да потготвям първият рожден ден на моята дъщеря и отсега много се вълнувам :)))

    ОтговорИзтриване