Предколеден календар

Здравейте, казвам задъхано между две кърмения, приготвяне на вкусна гъбена супа и сглобяване на предколедния календар-изненада за Тошето:)

Не помня кога за последно съм писала тук, но причината вече е известна на всички, а ако вие не сте сред запознатите, то просто преди малко повече от месец в нашето семейство се появи второто ни слънчице Катерина и покрай подготовката за нея и след това не ми оставаше никакво време за моето хоби. Но Коледа наближи, а някои традиции са си традиции, като предколедния календар. Идеята взех от Крокотак, но липсата на време доведе до някои реорганизации в последния момент. Така например идеята да купувам дъска за писане, която да е коркова от едната страна отпадна от само себе си и затова реших да използвам за основа на календара скрина в детската стая. И така, какво ви е необходимо - зелени листове или картон, канап, телбод и разбира се най-важното - лакомствата. Правите малки пакетчета като тези
Надписвате цифрите от 1 до 24.

Закачате ги за канапа и ги пълните с лакомства.


За да са по-устойчиви пакетчетата е по-добре да се направят от картон. Ето и как изглежда целия календар.



И тъй като миналата година картите за съкровища пожънаха огромен успех, в този календар съм заложила няколко такива. Остава само да уточня датите и самите съкровища:)
И за завършек показвам коледния ни венец, който изработихме от картонена чиния, гирлянд, канап, украшения и една коледна звезда от хартия.

Ето как стои на входната врата
Това е засега от мен. Имам още страхотни идея за украса и ако ми остане време да ги реализирам ще ги споделя с вас! Хубав ден!

3 коментара:

  1. Страхотна идейка! А венеца е проооосто страхотен!

    ОтговорИзтриване
  2. Да е жива и здрава Катерина, а така също и цялото Ви семейство!
    Направо ти се чудя как си откраднала това време, та да направиш такъв календар :)!!! Ако аз направя такъв календар, рпосто няма да го има 24 дена :))), може би само 2 дена... Затова и не правя! Обаче твоя е много добре измислен! Поздравявам те за тъпрението!

    ОтговорИзтриване
  3. krechi, и аз така си мислех в началото, че всичко ще изчезне за 24 часа даже, но вече трета година бивам опровергавана:))) а за времето, компенсирам липсата на такова с факта, че с малката се кърмим с часове, през които идеите напълно изкристализират в главата ми и самата реализация отнема само часове:))))

    ОтговорИзтриване