Simply enjoy it all...

Напоследък не правя много картички, поради липсата на време,
но това не означава, че не искам...
от другата седмица пускам дечурлигата на детска градина:)
и смятам да запретна ръкави.
Имам много идеи в главата и се надявам да ги осъществя до една!

Работилничките по време на Въздухария бяха доста интересни,
имаше много работливи и сръчни дечица,
а също и заинтересовани родители.
Но този път картичките не бяха на първо място...
първия ден всички правеха балони от вестници и лепило от брашно и вода,
втория малко картички,
а през останалото време забавата беше изцяло с домашният пластелин, който бях приготвила преди да тръгнем:)
Казвам ви голям купон беше!

О, да запознах се "на живо" с Доника от Арти Марк,
което доста ме усмихна:) Оказа се толкова положителна личност, колкото си я представях:)
 Тя осигури и част от материалите за картичките.
Благодаря, за което...

Иска ми се да пусна снимки от събитието, ама нямам...засега.
Надявам се някой да ми прати:)))

Пускам ви две картички от една "серия" - мъжка и женска:)
Направих ги още в Созопол,
за едни мили и чаровни хора, които много харесвам.




Хубав и успешен ден за всички!

3 коментара:

  1. Желая ти да се радваш на всяко нещо около теб с искреността на дете! Събирай красота и я раздавай с настроение, за да е щастлива душата ти!:)

    ОтговорИзтриване
  2. Много ми харесват тези enjoy-картички! Страхотни са!

    ОтговорИзтриване
  3. Харесвам и такива картички - с малко да казват толкова много неща, да изразят толкова много чувства! Браво!

    ОтговорИзтриване